Veel gestelde vragen

Voor meer vragen kunt u ten aller tijden onze algemene voorwaarden raadplegen.


Welke betaalmethoden zijn mogelijk bij Solvetex?

  1. Bij ons kunt u betalen met iDEAL, PayPal, VISA, Mastercard, Mister Cash (B) en Sofurtüberweisung (D).
  2. Ook is het mogelijk om te betalen via Rembours. U betaald dan bij levering aan de bezorger.


Wat zijn de verzendkosten bij Solvetex?

  1. Bij een orderbedrag boven de € 150,-  (Binnen Nederland) worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
  2. Bestellingen worden door Solvetex met DPD Pakketdienst en een palletvervoerder verzonden. Daarvoor rekent Solvetex € 7,95 verzendkosten voor elke bestelling binnen Nederland.
  3. Bij verzending onder Rembours rekent Solvetex € 20,- verzendkosten per bestelling binnen Nederland.
  4. Verzendkosten voor pakketten naar België en Duitsland zijn € 9,95.
  5. Eventuele bezorgkosten zijn niet bij de prijs inbegrepen.


Mijn bestelde product voldoet niet helemaal aan mijn wensen, wat nu?

Elke bestelling ontvangt u 14 dagen, gerekend vanaf de dag van bezorging op zicht. Binnen deze termijn kunt u het product zonder opgaaf van redenen retourneren. Het product ontvangen we indien mogelijk graag retour in een zo origineel mogelijke verpakking. De kosten voor retournering komen voor uw eigen rekening. Na retour ontvangst van het product zullen we het gehele aankoopbedrag inclusief de aan ons betaalde verzendkosten terugstorten. We vragen u contact op te nemen met Solvetex wanneer een product niet voldoet aan uw wensen.


Wat moet ik doen wanneer ik het verkeerde of defect product heb ontvangen?

Indien het product kapot is of bepaalde eigenschappen niet bezit wordt het gezien als een non-conform product. Ook het afleveren van het verkeerde product kan worden gezien als een non-conform product. U heeft 2 maanden na ontdekken van het defect de tijd om uw klacht in te dienen bij ons. U kunt hiervoor contact opnemen met Solvetex.